Czy muszę mieć stronę WWW? |
Naszym zdaniem... stanowczo TAK!, ale przecież możesz mieć inne zdanie. Zanim jednak podejmiesz decyzję przeczytaj ten tekst. Zdajemy sobie sprawę, że decydując się na budowę swojej strony WWW będziesz się zastanawiać, czy rzeczywiście jest to dla Ciebie konieczny wydatek. Wydawanie swoich pieniędzy nigdy nie jest miłe i rozumiemy, że sprawa wymaga przemyśleń. Spróbujemy jednak przekonać Ciebie, że warto zainwestować w profesjonalną stronę internetową. |
|
![]() |
Zanim uzasadnimy konieczność posiadania strony WWW, warto sobie odpowiedzieć na kilka pytań. Ile znam osób, które w ogóle nie korzystają z Internetu? Czy oferuję produkty lub usługi i zależy mi na pozyskaniu nowych klientów przy minimalnie niskim nakładzie kosztów? Czy zależy mi na wzbudzeniu zaufania klientów i zbudowaniu mocnej marki? Pytania te można by mnożyć. |
|
Trochę suchych danychGłówny Urząd Statystyczny w swoim opracowaniu Społeczeństwo informacyjne w Polsce [dokument w formacie .pdf do przeczytania którego niezbędny jest bezpłatny program Adobe Reader] podaje m. innymi, że w 2012 roku 73% gospodarstw z co najmniej jedną osobą w wieku 16-74 lata było wyposażonych w komputer. Z tej liczby 71% posiada dostęp do Internetu, przy czym 67% gospodarstw korzystało z łączy szerokopasmowych. W przypadku podmiotów gospodarczych dostęp do Internetu posiadało 93% przedsiębiorstw, a ponad 50% firm wykorzystywało stronę internetową w celu prezentacji katalogów wyrobów i usług. Dosyć statystyki... czas na argumenty
Własna strona WWW to nieograniczona przestrzeń. Na swojej stronie internetowej możesz umieścić praktycznie dowolną ilość szczegółowych informacji dotyczących oferowanych produktów lub usług. Możesz też umieścić fotografie, filmy, pliki do pobrania, np. szczegółowe specyfikacje produktów, itp. Jesteśmy pewni na 100%, że przy właściwej organizacji struktury swojego serwisu internetowego nie zapełnisz przydzielonej Ci przestrzeni.
Strona WWW umacnia wizerunek Twojej Firmy. Dobry serwis tworzy dobrą atmosferę wokół siebie. Najpierw wzbudza zainteresowanie, potem zaufanie, To mocny atut, który sprawi, że będziesz miał więcej klientów. Klienci będą postrzegać Twoją firmę poprzez pryzmat Twojej strony internetowej. Na jej podstawie wyrobią sobie pewne zdanie na temat Twojej firmy, stworzą pewne jej wyobrażenie. To wyobrażenie ma decydujący wpływ na wybór firmy danej branży. Wygląd strony www jak i jej zawartość jest bardzo istotna w pozyskiwaniu nowych klientów.
|
Następny artykuł: |
SerwiCom - Usługi Informatyczne Andrzej Wicher świadczy usługi w zakresie: |